Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Barclays Bank: Agentuuri valikul on tähtsaim omavaheline koostöövõime
Passwordil esines video teel maailma suuruselt kuuenda panganduskontserni Barclays Banki brändijuht David Wheldon.
Best Marketing avaldab siinkohal video ja lühikese eestikeelse kokkuvõtte sellest allpool.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.