• 01.03.12, 17:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamagentuurid ühendasid jõud – reklaamiklubi V24

Eesti juhtivad reklaamiagentuurid ühinesid, et viia kokku reklaami- ja turundusagentuurid noorte talentidega. Selle tulemusena sündis uus reklaamiklubi V24, kuhu loodetakse värvata Eesti andekamad ja silmapaistvamad noored. Selleks, et osaleda V24 projektis, peavad kuni 28-aastased noored registreerima end hiljemalt 6. märtsil www.v24.ee virtuaalkeskkonnas.
"V24 on koht, kus anname noortele reklaamimaailma tarkusi edasi. Seal saavad nad praktilisi teadmisi ja hands-on kogemusi reklaamikampaania valmimisest. Vajadusel saavad nad küsida nõu kogenud spetsialistidelt. Väljapaistvamad kandidaadid loodame ka tööle värvata,“ ütles reklaamiagentuuri The Division strateegiline planeerija ja partner Urmas Lilleorg.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele