• 01.03.12, 17:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamagentuurid ühendasid jõud – reklaamiklubi V24

Eesti juhtivad reklaamiagentuurid ühinesid, et viia kokku reklaami- ja turundusagentuurid noorte talentidega. Selle tulemusena sündis uus reklaamiklubi V24, kuhu loodetakse värvata Eesti andekamad ja silmapaistvamad noored. Selleks, et osaleda V24 projektis, peavad kuni 28-aastased noored registreerima end hiljemalt 6. märtsil www.v24.ee virtuaalkeskkonnas.
"V24 on koht, kus anname noortele reklaamimaailma tarkusi edasi. Seal saavad nad praktilisi teadmisi ja hands-on kogemusi reklaamikampaania valmimisest. Vajadusel saavad nad küsida nõu kogenud spetsialistidelt. Väljapaistvamad kandidaadid loodame ka tööle värvata,“ ütles reklaamiagentuuri The Division strateegiline planeerija ja partner Urmas Lilleorg.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele