Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Leitti Mändmets: riigi turundamine on iga kodaniku asi
Best Marketingile andis intervjuu EASi Turundus- ja kommunikatsiooniüksuse direktor Leitti Mändmets, kes rääkis, et Eesti kui reisisihi tuntuse suurendamise programmi eelarve 2012. aastaks on 4,5 miljonit eurot.
Millistel välisturgudel plaanib EAS 2012. aastal Eestit tutvustavaid turunduskampaaniad teha?
EASi turismiarenduskeskuse Eesti turundamise tegevuskavas on aastateks 2011-2013 paika pandud teemafookused, mis tulenevad Eesti brändi turismiturunduse strateegiast. See tähendab seda, et nendel kolmel aastal on reisisihi tegevuskava jaotatud teema-aastateks, mil keskendutakse ühele kindlale sõnumile, millega Eestit tutvustada.