8. veebruar 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Leitti Mändmets: riigi turundamine on iga kodaniku asi

Best Marketingile andis intervjuu EASi Turundus- ja kommunikatsiooniüksuse direktor Leitti Mändmets, kes rääkis, et Eesti kui reisisihi tuntuse suurendamise programmi eelarve 2012. aastaks on 4,5 miljonit eurot.

Millistel välisturgudel plaanib EAS 2012. aastal Eestit tutvustavaid turunduskampaaniad teha?

EASi turismiarenduskeskuse Eesti turundamise tegevuskavas on aastateks 2011-2013 paika pandud teemafookused, mis tulenevad Eesti brändi turismiturunduse strateegiast. See tähendab seda, et nendel kolmel aastal on reisisihi tegevuskava jaotatud teema-aastateks, mil keskendutakse ühele kindlale sõnumile, millega Eestit tutvustada.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700