• 19.12.11, 17:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta 2011 auhinnatuimad kampaaniad maailmas

Best Marketing avaldab kokkuvõte 2011. aasta tähtsaimate reklaami- ja turunduskonkursside võitjatest. Kõiki aasta enimauhinnatuid töid ühest kohast polegi lihtne leida, tavaliselt on infot kas liiga vähe või liiga palju. Seetõttu surfas Hando Sinisalu veidi veebis ringi ja kogus info kokku.
Tegu on üsna subjektiivse valikuga, aga kõikide konkursside kõikidest võitjatest saaks nimekiri liiga pikk. Valisin siia lisaks tähtsamatele loovkonkurssidele ka efektiivsusauhinnad (Effie, IPA) ja mitmed digitaalturunduse konkursid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele