• 19.12.11, 17:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta 2011 auhinnatuimad kampaaniad maailmas

Best Marketing avaldab kokkuvõte 2011. aasta tähtsaimate reklaami- ja turunduskonkursside võitjatest. Kõiki aasta enimauhinnatuid töid ühest kohast polegi lihtne leida, tavaliselt on infot kas liiga vähe või liiga palju. Seetõttu surfas Hando Sinisalu veidi veebis ringi ja kogus info kokku.
Tegu on üsna subjektiivse valikuga, aga kõikide konkursside kõikidest võitjatest saaks nimekiri liiga pikk. Valisin siia lisaks tähtsamatele loovkonkurssidele ka efektiivsusauhinnad (Effie, IPA) ja mitmed digitaalturunduse konkursid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele