• 12.12.11, 11:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mida plaanivad turundusjuhid 2012. aastal teistmoodi teha? (osa 1)

Best Marketing esitas erinevate Eesti ettevõtete turundusjuhtidele tuleva aasta kohta ühe küsimuse: Mida plaanid teha 2012. aastal oma ettevõtte / brändi turunduses teistmoodi, kui tegid aastal 2011? Loe, mida vastasid Georgi Viies (Solaris Keskus), Kristine Põldver (Roosta Puhkeküla), Jüri Kriisemann (EMT) ja Katrin Vernik (A. Le Coq).
Solaris Keskuse turundusjuht Georgi Viies:Solaris tahab olla engaging & conversational. Plaanin hakata tegelema "nutitelefonismi" ja "sotsiaalmedialiseerumisega" nii, et sellest ka ärikasu tuleks. See on veel nii uus ja muutlik maastik, et kindlat retsepti ei ole.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele