12. detsember 2011
Ainult tellijatele

Mida plaanivad turundusjuhid 2012. aastal teistmoodi teha? (osa 1)

Best Marketing esitas erinevate Eesti ettevõtete turundusjuhtidele tuleva aasta kohta ühe küsimuse: Mida plaanid teha 2012. aastal oma ettevõtte / brändi turunduses teistmoodi, kui tegid aastal 2011? Loe, mida vastasid Georgi Viies (Solaris Keskus), Kristine Põldver (Roosta Puhkeküla), Jüri Kriisemann (EMT) ja Katrin Vernik (A. Le Coq).

Solaris Keskuse turundusjuht Georgi Viies:Solaris tahab olla engaging & conversational. Plaanin hakata tegelema "nutitelefonismi" ja "sotsiaalmedialiseerumisega" nii, et sellest ka ärikasu tuleks. See on veel nii uus ja muutlik maastik, et kindlat retsepti ei ole.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700