Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Bännerreklaami uus tulemine
Bännerreklaami hakati vahepeal pidama väheefektiivseks ja vanamoodsaks, seda eriti sotsiaalmeedia seksikate lahenduste taustal. Kuid nüüd paistab, et bännerreklaam on saanud mitmete uuenduste tõttu uue hingamise. Novembrikuu Fast Company kirjutab USA firma Responsys välja töötatud lahendusest, mille nimi on „retargeting“.
Kuidas see töötab? Oletame, et saadate kindlustusfirmale päringu, millele saate e-mailiga vastuseks hinnapakkumise. Selles e-mailis sisaldub “cookie” ehk küpsis, mis võimaldab edaspidi teie tegevust internetis jälgida. Tänu küpsisele hakkate edaspidi erinevatel veebilehtedel nägema just selle kindlustusfirma bännereid.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]