7. detsember 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Bännerreklaami uus tulemine

Bännerreklaami hakati vahepeal pidama väheefektiivseks ja vanamoodsaks, seda eriti sotsiaalmeedia seksikate lahenduste taustal. Kuid nüüd paistab, et bännerreklaam on saanud mitmete uuenduste tõttu uue hingamise. Novembrikuu Fast Company kirjutab USA firma Responsys välja töötatud lahendusest, mille nimi on „retargeting“.

Kuidas see töötab? Oletame, et saadate kindlustusfirmale päringu, millele saate e-mailiga vastuseks hinnapakkumise. Selles e-mailis sisaldub “cookie” ehk küpsis, mis võimaldab edaspidi teie tegevust internetis jälgida. Tänu küpsisele hakkate edaspidi erinevatel veebilehtedel nägema just selle kindlustusfirma bännereid.

Bännereid on võimalik veelgi täpsemalt personaliseerida - näiteks teie nime, automargi või elukoha järgi (teile näidatavas bänneris pakutakse kindlustust Hondale või Mustamäe korterile).

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700