• 01.12.11, 14:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rain Vääna: mäleta kliendi silmavärvi

Et kliendiga kontakt saada, tuleb talle otsa vaadata ja jätta meelde tema silmavärv, rääkis Lindström OÜ tegevjuht Rain Vääna eilsel Best Marketingi korraldatud Eesti esimesel business-to-business konverentsil BEST B2B 2011.
Pärast kontakti loomist tuleks Rain Vääna sõnul rääkida oma tootest üks ilus lugu ja kasutada seejuures emotsioone. „Miks peaks keegi ütlema "ei" inimesele, kes usub ja teab oma eeliseid ning lisab emotsiooni,“ põhjendas Vääna.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.03.25, 16:37
Wasa Resort: luksuslik sündmuskoht, mis pakub enamat kui spaapuhkust
Pärnu kauni rannapromenaadi ääres asuv Wasa Resort on midagi enamat kui lihtsalt spaahotell – see on peidetud pärl, kus saab korraldada nii unustamatuid sündmusi kui ka veeta luksuslikku puhkust. Meie elegantne ja mitmekülgne keskkond sobib ideaalselt suurejooneliste ettevõtteürituste, klassikaliste seminaride ning inspireerivate koosviibimiste jaoks, mida saab ühendada lõõgastava spaapuhkusega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele