Autor: Silja Oja • 1. detsember 2011
Ainult tellijatele

Rain Vääna: mäleta kliendi silmavärvi

Et kliendiga kontakt saada, tuleb talle otsa vaadata ja jätta meelde tema silmavärv, rääkis Lindström OÜ tegevjuht Rain Vääna eilsel Best Marketingi korraldatud Eesti esimesel business-to-business konverentsil BEST B2B 2011.

Pärast kontakti loomist tuleks Rain Vääna sõnul rääkida oma tootest üks ilus lugu ja kasutada seejuures emotsioone. „Miks peaks keegi ütlema "ei" inimesele, kes usub ja teab oma eeliseid ning lisab emotsiooni,“ põhjendas Vääna.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700