Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Rain Vääna: mäleta kliendi silmavärvi
Et kliendiga kontakt saada, tuleb talle otsa vaadata ja jätta meelde tema silmavärv, rääkis Lindström OÜ tegevjuht Rain Vääna eilsel Best Marketingi korraldatud Eesti esimesel business-to-business konverentsil BEST B2B 2011.
Pärast kontakti loomist tuleks Rain Vääna sõnul rääkida oma tootest üks ilus lugu ja kasutada seejuures emotsioone. „Miks peaks keegi ütlema "ei" inimesele, kes usub ja teab oma eeliseid ning lisab emotsiooni,“ põhjendas Vääna.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.