Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Rain Vääna: mäleta kliendi silmavärvi
Et kliendiga kontakt saada, tuleb talle otsa vaadata ja jätta meelde tema silmavärv, rääkis Lindström OÜ tegevjuht Rain Vääna eilsel Best Marketingi korraldatud Eesti esimesel business-to-business konverentsil BEST B2B 2011.
Pärast kontakti loomist tuleks Rain Vääna sõnul rääkida oma tootest üks ilus lugu ja kasutada seejuures emotsioone. „Miks peaks keegi ütlema "ei" inimesele, kes usub ja teab oma eeliseid ning lisab emotsiooni,“ põhjendas Vääna.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]