• 01.12.11, 14:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Duncan Brown: koonda ettevõtte ümber arvamusliidrid

Turunduses tuleb olla innovaatiline ja üks hea võimalus on ettevõtte ümber koondada arvamusliidrid, kes aitavad klientidel ostuotsuseid teha, soovitas Suurbritannia firma Influencer50 juht Duncan Brown eilsel Best Marketingi korraldatud Eesti esimesel business-to-business konverentsil BEST B2B 2011.
„Kui turundus ei tööta ja tahad uusi tulemusi, siis tuleb läbi viia muutus. Kui tahad ennast tõestada, ei saa jätkata sama asja tegemist,“ rääkis Brown.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele