1 detsember 2011
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Duncan Brown: koonda ettevõtte ümber arvamusliidrid

Turunduses tuleb olla innovaatiline ja üks hea võimalus on ettevõtte ümber koondada arvamusliidrid, kes aitavad klientidel ostuotsuseid teha, soovitas Suurbritannia firma Influencer50 juht Duncan Brown eilsel Best Marketingi korraldatud Eesti esimesel business-to-business konverentsil BEST B2B 2011.

„Kui turundus ei tööta ja tahad uusi tulemusi, siis tuleb läbi viia muutus. Kui tahad ennast tõestada, ei saa jätkata sama asja tegemist,“ rääkis Brown.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com