• 16.11.11, 18:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lõbus element alkoholivastases kampaanias - napsuvalve

Napsuvalve on lõbus element Tervise Arengu Instituudi poolt tellitud  kampaanias "Iga jook jätab oma jälje". Kui kampaania üldfookus on suunatud alkoholi liigtarvitamisest tulenevate terviseriskide teadvustamisele, siis napsuvalve pakub lahenduse, kuidas ennast või oma sõpru korrale kutsuda.
Milleks on napsuvalvet vaja? Kui on plaan minna mõnele üritusele, kus on oht sattuda alkoholi küüsi ja tekib aimdus, et ei oska õigel ajal lõpetada, on targem panna endale või oma sõbrale ennetavalt peale napsuvalve. Valve seisneb selles, et saad tellida napsuvalvuri meeldetuletava ja korralekutsuva telefonikõne. Sobivaks kuupäevaks ja kellaajaks. Napsuvalvureid kellede kõnede vahel saad valida on neli: Morn Maks, Ajudoonor, Jan Uuspõld ja Tanel Padar. Napsuvalve asub Facebookis aadressil www.facebook.com/napsuvalve ja alkoinfo.ee kampaanialehe sektsioonis. Samuti hakkab jooksma delfis bänner, kus saab oma tellimuse sisse anda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele