Autor: Silja Oja • 16. november 2011
Ainult tellijatele

Lõbus element alkoholivastases kampaanias - napsuvalve

Napsuvalve on lõbus element Tervise Arengu Instituudi poolt tellitud  kampaanias "Iga jook jätab oma jälje". Kui kampaania üldfookus on suunatud alkoholi liigtarvitamisest tulenevate terviseriskide teadvustamisele, siis napsuvalve pakub lahenduse, kuidas ennast või oma sõpru korrale kutsuda.

Milleks on napsuvalvet vaja? Kui on plaan minna mõnele üritusele, kus on oht sattuda alkoholi küüsi ja tekib aimdus, et ei oska õigel ajal lõpetada, on targem panna endale või oma sõbrale ennetavalt peale napsuvalve. Valve seisneb selles, et saad tellida napsuvalvuri meeldetuletava ja korralekutsuva telefonikõne. Sobivaks kuupäevaks ja kellaajaks. Napsuvalvureid kellede kõnede vahel saad valida on neli: Morn Maks, Ajudoonor, Jan Uuspõld ja Tanel Padar. Napsuvalve asub Facebookis aadressil www.facebook.com/napsuvalve ja alkoinfo.ee kampaanialehe sektsioonis. Samuti hakkab jooksma delfis bänner, kus saab oma tellimuse sisse anda.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700