• 16.11.11, 18:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lõbus element alkoholivastases kampaanias - napsuvalve

Napsuvalve on lõbus element Tervise Arengu Instituudi poolt tellitud  kampaanias "Iga jook jätab oma jälje". Kui kampaania üldfookus on suunatud alkoholi liigtarvitamisest tulenevate terviseriskide teadvustamisele, siis napsuvalve pakub lahenduse, kuidas ennast või oma sõpru korrale kutsuda.
Milleks on napsuvalvet vaja? Kui on plaan minna mõnele üritusele, kus on oht sattuda alkoholi küüsi ja tekib aimdus, et ei oska õigel ajal lõpetada, on targem panna endale või oma sõbrale ennetavalt peale napsuvalve. Valve seisneb selles, et saad tellida napsuvalvuri meeldetuletava ja korralekutsuva telefonikõne. Sobivaks kuupäevaks ja kellaajaks. Napsuvalvureid kellede kõnede vahel saad valida on neli: Morn Maks, Ajudoonor, Jan Uuspõld ja Tanel Padar. Napsuvalve asub Facebookis aadressil www.facebook.com/napsuvalve ja alkoinfo.ee kampaanialehe sektsioonis. Samuti hakkab jooksma delfis bänner, kus saab oma tellimuse sisse anda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele