Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Lõbus element alkoholivastases kampaanias - napsuvalve
Napsuvalve on lõbus element Tervise Arengu Instituudi poolt tellitud kampaanias "Iga jook jätab oma jälje". Kui kampaania üldfookus on suunatud alkoholi liigtarvitamisest tulenevate terviseriskide teadvustamisele, siis napsuvalve pakub lahenduse, kuidas ennast või oma sõpru korrale kutsuda.
Milleks on napsuvalvet vaja? Kui on plaan minna mõnele üritusele, kus on oht sattuda alkoholi küüsi ja tekib aimdus, et ei oska õigel ajal lõpetada, on targem panna endale või oma sõbrale ennetavalt peale napsuvalve. Valve seisneb selles, et saad tellida napsuvalvuri meeldetuletava ja korralekutsuva telefonikõne. Sobivaks kuupäevaks ja kellaajaks. Napsuvalvureid kellede kõnede vahel saad valida on neli: Morn Maks, Ajudoonor, Jan Uuspõld ja Tanel Padar. Napsuvalve asub Facebookis aadressil www.facebook.com/napsuvalve ja alkoinfo.ee kampaanialehe sektsioonis. Samuti hakkab jooksma delfis bänner, kus saab oma tellimuse sisse anda.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]