• 11.11.11, 10:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Löö vabatahtlikuna kaasa maailmamuutvas kommunikatsiooniprojektis!

Eestis 2008. aastal toimunud prügikoristusaktsioonist innustust saanud riigid on koos ellu kutsumas ambitsioonikat ülemaailmset kodanikualgatust “Maailmakoristus 2012”. Kogu ettevõtmise süda asub siinsamas Eestis ja tänaseks juba rohkem kui 100-liikmeliseks kasvanud vabatahtlike tiim ootab kaasa lööma kõiki professionaalseid turundus- ja kommunikatsiooni-inimesi.
Järgmisel aastal aset leidev ühiskoristus koondab kokku 100 erinevat riiki ning loodab prügiprobleemi lahendamisele anda nii kohalikul kui globaalsel tasandil olulise tõuke.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele