• 09.11.11, 15:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fotogalerii: WAZZAP? 2011

8. novembril algas turundus- ja reklaaminädal WAZZAP? 2011, mille seminarid on tänavu väga konkreetsetele valdkondadel fokusseeritud: kaubandusturundus, meelelahutus- ja kultuuriürituste turundus, toiduainete turundus ning veebipoodide turundus.
Järgmisel nädalal ilmub Äripäeva vahel WAZZAP? 2011 erileht. Lühivormis ülevaate sündmusest saab Best Marketingi Facebooki lehelt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele