Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Fotogalerii: WAZZAP? 2011
8. novembril algas turundus- ja reklaaminädal WAZZAP? 2011, mille seminarid on tänavu väga konkreetsetele valdkondadel fokusseeritud: kaubandusturundus, meelelahutus- ja kultuuriürituste turundus, toiduainete turundus ning veebipoodide turundus.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.