• 26.10.11, 14:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PÖFF: tuleb teha vahet heategevuse ja sponsorlusturunduse vahel

Edukas sponsorlus on koostöö võrdsete partnerite vahel. Ei ole nii, et rikas firma aitab nõrgukest kultuuriüritust. Sponsorlusturundusest räägivad PÖFFi arendusjuht Neeme Kari ja PÖFFi rahvusvaheliste meediasuhete juht Laurence Boyce,  kes esineb 8. novembril Tallinnas meeleahutus- ja kultuuriürituste turunduse seminaril WAZZAP? 2011.
Kuidas saavutada sponsori rahulolu festivali või mõne muu sarnase kultuurisündmusega?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele