Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
PÖFF: tuleb teha vahet heategevuse ja sponsorlusturunduse vahel
Edukas sponsorlus on koostöö võrdsete partnerite vahel. Ei ole nii, et rikas firma aitab nõrgukest kultuuriüritust. Sponsorlusturundusest räägivad PÖFFi arendusjuht Neeme Kari ja PÖFFi rahvusvaheliste meediasuhete juht Laurence Boyce, kes esineb 8. novembril Tallinnas meeleahutus- ja kultuuriürituste turunduse seminaril WAZZAP? 2011.
Kuidas saavutada sponsori rahulolu festivali või mõne muu sarnase kultuurisündmusega?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]