Äripäeva müügi- ja ekspordijuhtidele suunatud teemaveeb www.bestsales.ee korraldab 25. oktoobril hotellis Meriton seminari "Millist e-postitarkvara valida?".
Cherry.ee tegevjuht Priit Tomp räägib seal kurioossest juhtumist seoses e-postitarkvaraga. ADMi digitaalmeedia osakonna juhataja Raimo Matvere, kes kaitses hiljuti Tartu Ülikoolis magistritööd teemal "Kuidas inimene e-kirja avama saada", annab seminaril oma uurimusest põhjaliku ülevaate. Kohal on teisigi huvitavaid esinejaid.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.