Kas digitaalkampaaniad on asendamas traditsioonilisi tele- ja printkampaaniaid? Reklaamispetsialist Olav Osolini hinnagul sõltub see teenusest või tootest.
"Turundajates tekitavad alati konverentsidel vaimustust edulood, kus mõne reisibüroo või lennufirma turundusjuht teatab, et kogu nende turundus ongi tasuta ning seisneb e-mailide saatmises või Facebooki fännibaasiga opereerimises. Tegelikult on terve rida tooteid ja teenuseid, mida nii müüa ei saa," rääkis Osolin internetiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2011. "Vana hea otsepost töötab väga hästi ka paberi peal," lisas Osolin.
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.