Ainult tellijatele
4. oktoober 2011
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Olav Osolin: ''Facebooki fännid on kokku kogutud, nüüd tuleb nendega suhtlema hakata''

Kas digitaalkampaaniad on asendamas traditsioonilisi tele- ja printkampaaniaid? Reklaamispetsialist Olav Osolini hinnagul sõltub see teenusest või tootest.

"Turundajates tekitavad alati konverentsidel vaimustust edulood, kus mõne reisibüroo või lennufirma turundusjuht teatab, et kogu nende turundus ongi tasuta ning seisneb e-mailide saatmises või Facebooki fännibaasiga opereerimises. Tegelikult on terve rida tooteid ja teenuseid, mida nii müüa ei saa," rääkis Osolin internetiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2011. "Vana hea otsepost töötab väga hästi ka paberi peal," lisas Osolin.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700