Ainult tellijatele
2. oktoober 2011
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas Eesti (reklaam) vajaks oma Super Bowl'i

Telehooaeg on alanud. Uued haibitud kodumaised seriaalid ning omasaated on eetris. Promobugid ning teised jõhkrad reklaamiformaadid möllavad. “Saadet esitleb...”, “Seriaali toob teieni” jne, põhimõtteliselt on kõik omatoodangu telesaated saamas raadiojaamade ilmateadeteks. Ja toodetel on võimalik osta “product placementi” seriaali sisse. Kõik toimib. Kõik toimib selleks, et Eesti telekanalite vaataja hakkaks reklaami järjest rohkem vihkama, sest reklaam tungib ühepoolselt oma formaadist välja. Tänu formaaditusele on järest tihedamini kuulda hüüdu “Ma vihkan reklaamipause!”.

Kas reklaamipause on üldse võimalik armastada? On küll.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700