• 03.10.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas Eesti (reklaam) vajaks oma Super Bowl'i

Telehooaeg on alanud. Uued haibitud kodumaised seriaalid ning omasaated on eetris. Promobugid ning teised jõhkrad reklaamiformaadid möllavad. “Saadet esitleb...”, “Seriaali toob teieni” jne, põhimõtteliselt on kõik omatoodangu telesaated saamas raadiojaamade ilmateadeteks. Ja toodetel on võimalik osta “product placementi” seriaali sisse. Kõik toimib. Kõik toimib selleks, et Eesti telekanalite vaataja hakkaks reklaami järjest rohkem vihkama, sest reklaam tungib ühepoolselt oma formaadist välja. Tänu formaaditusele on järest tihedamini kuulda hüüdu “Ma vihkan reklaamipause!”.
Kas reklaamipause on üldse võimalik armastada? On küll.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.03.25, 11:27
Üks koht, lõputud võimalused: T1 Venue sündmuskeskus viib ürituste korraldamise uuele tasemele
Kui eestlase unistuste kodu asub samal ajal kesklinnas, metsa sees ning vaatega merele, siis sellist kohta leida on võimatu. Sündmusi korraldama asudes on soovideks väga hea asukoht, suurepärased tehnilised lahendused, tasuta parkimine, plussina lisaks imeline vaade ja naturaalne valgus. Ja selline koht on päriselt olemas – see on T1 keskuses asuv sündmuskeskus T1 Venue.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele