2. oktoober 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas Eesti (reklaam) vajaks oma Super Bowl'i

Telehooaeg on alanud. Uued haibitud kodumaised seriaalid ning omasaated on eetris. Promobugid ning teised jõhkrad reklaamiformaadid möllavad. “Saadet esitleb...”, “Seriaali toob teieni” jne, põhimõtteliselt on kõik omatoodangu telesaated saamas raadiojaamade ilmateadeteks. Ja toodetel on võimalik osta “product placementi” seriaali sisse. Kõik toimib. Kõik toimib selleks, et Eesti telekanalite vaataja hakkaks reklaami järjest rohkem vihkama, sest reklaam tungib ühepoolselt oma formaadist välja. Tänu formaaditusele on järest tihedamini kuulda hüüdu “Ma vihkan reklaamipause!”.

Kas reklaamipause on üldse võimalik armastada? On küll.

Meediaboss James Murdoch ütles suvel Cannes'i festivalil, et tema on Super Bowl'i suur fänn, aga ta teeb mängu ajal võileibu. Ta ootab reklaamipausi, sest see on absoluutselt tipptasemel brändide ja agentuuride armutu mõõduvõtt. Reklaamitööstuse MM. Ostad Super Bowl'i vahele reklaamisekundid ning palun näita ausas võitluses, mida sa suudad. Sind vaatab kogu Ameerika. Inimesed ootavad Super Bowl'i reklaame, sest nad teavad, et need on erilised. Super Bowl'i reklaame levitatakse netis hiljem kulutulena. Sotsiaalmeedia mitmekordistab hea reklaami fame'i. Super Bowl on TV-show, mille vahel inimesed armastavad reklaame samapalju kui peadpidi kokku jooksvaid mehi ja tantsutüdrukuid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700