• 03.10.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas Eesti (reklaam) vajaks oma Super Bowl'i

Telehooaeg on alanud. Uued haibitud kodumaised seriaalid ning omasaated on eetris. Promobugid ning teised jõhkrad reklaamiformaadid möllavad. “Saadet esitleb...”, “Seriaali toob teieni” jne, põhimõtteliselt on kõik omatoodangu telesaated saamas raadiojaamade ilmateadeteks. Ja toodetel on võimalik osta “product placementi” seriaali sisse. Kõik toimib. Kõik toimib selleks, et Eesti telekanalite vaataja hakkaks reklaami järjest rohkem vihkama, sest reklaam tungib ühepoolselt oma formaadist välja. Tänu formaaditusele on järest tihedamini kuulda hüüdu “Ma vihkan reklaamipause!”.
Kas reklaamipause on üldse võimalik armastada? On küll.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele