Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Äripäev korraldab 15. septembril konverentsi Turunduseelarve 2012
Konverentsi "Turunduseelarve 2012" esinejad:
- TNS Emori Balti regiooni juht Margo Veskimägi - Solarise turundusjuht Georgi Viies - Statoili kontseptsioonijuht Kai Realo - Elisa turundusjuht Karin Kanepi - Nordea Panga turundus- ja kommunikatsioonijuht Piret Reinson - Estraveli turundusdirektor Mari-Liis Rüütsalu - Kanal 2 peadirektor Urmas Oru - Media House arendusjuht Hanno Kindel - Reklaamiagentuur Utopia loovjuht Alvar Jaakson
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?