Olin festivalil esimest korda ja mul oli arusaam, et Cannes'i üritus on eeskätt loovinimeste kohtumise ja mõõduvõtmise koht. Tegelikkuses on aga tegemist festivaliga, mis hõlmab kommunikatsioonivaldkonda ja -tehnikaid kordades laiemalt ning minu teatav eelarvamus stiilis "mida PR inimene Cannes't saab" osutus täiesti põhjendamatuks.
PR kategooria on festivalil täiesti olemas ja valdavas osas töödes domineeris nö interdistsiplinaarne lähenemine, kus põhimõte on väga lihtne - kõige tähtsam on loov äri-idee, mis tõmbab ligi kliente ja mida kliendid ise vabatahtlikult jagavad - pole vahet, millist konkreetset tehnikat idee teostamiseks on kasutatud (uudis, välireklaam, print vmt). Eestis me kipume mõtlema ja tegutsema liiga nö töövahendi-põhiselt, unustades ära lõppeesmärgi.
Seotud lood
Pärnu kauni rannapromenaadi ääres asuv Wasa Resort on midagi enamat kui lihtsalt spaahotell – see on peidetud pärl, kus saab korraldada nii unustamatuid sündmusi kui ka veeta luksuslikku puhkust. Meie elegantne ja mitmekülgne keskkond sobib ideaalselt suurejooneliste ettevõtteürituste, klassikaliste seminaride ning inspireerivate koosviibimiste jaoks, mida saab ühendada lõõgastava spaapuhkusega.