Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Juulikuus Best Marketing puhkab
Kuna terve juulikuu viibib Best Marketing oma väljateenitud puhkusel, siis sel ajal teie postkasti uudiskirju ei saabu ega veebilehele uudiseid ei ilmu. Küll aga tekib aeg-ajalt uut infot Best Marketingi Facebooki lehele.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.