Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kleeps aitas mööblitootjal Saksa turule murda
ASi Suwem turundusjuht Mart NilsonPisiasi võib aidata konkurendist eristuda, näitab mööblitootja Suwem kogemus. Narivoodi kleepsukomplektiga müümine andis firmale Saksa turul konkurentsieelise.
Põlvamaal Himma külas tegutsev täispuidust lastetoamööbli valmistaja AS Suwem on hea näide, kuidas lennukas disainilahendus võib aidata ettevõttel edukalt oma toodangut eksportida. Suwem alustas eelmise aasta algul lastetoa mööblisarja Fööniks eksportimist Saksamaale läbi sealse müügiesindaja ja praegu kaupleb nende toodanguga 43 suurt mööblikauplust üle Saksamaa. Suwem müüb tänavu Saksamaale oma mööblit vähemalt 1,5 miljoni euro eest.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“