Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Kolmapäeval esineb Best Marketing Club'is Eesti Energia turundusdirektor Ranno Pajuri
Best Marketing Club #16Esineja: Kuupäev: kolmapäev, 18. mai 2011Kellaaeg: 9.00 – 11.30 Korraldaja: Best Marketing Toetaja: TNS Emor Koht: TNS Emori koosolekusaal, Tammsaare Ärikeskus aadressil Tammsaare tee 47, Tallinn.
Seminari kava:
räägib väärtuspakkumiste põhisest brändi positsioneerimisest. Mis on väärtuspakkumine ja kuidas seda määratleda? Kuidas see on seotud brändi positsioneeringuga? Kas ühel brändil saab olla mitu väärtuspakkumist? Kuidas hinnata tegeliku kuvandi ja soovitud positsioneeringu erinevust ning arengut?