• 11.05.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Golden Hammerile tööde esitamise tähtaeg on 16. mai

9. - 10. juunini Riias toimuvale rahvusvahelisele reklaamifestivalile Golden Hammer 2011 tööde esitamise tähtaeg on 16. mai. Eestlastest on Golden Hammeri žüriides tänavu esindatud Identity loovjuht Ionel Lehari ja ADM Interactive'i tegevjuht Riho Pihelpuu. Täpsem info festivalil osalemise kohta: www.hammer.lv.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele