• 21.04.11, 01:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nordea eesmärgiks on olla TOP3-s kõige personaalsem pank

Nordea panga praegune turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Piret Reinson ning endine turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Kristina Seimann. Taamal Äripäeva veebi müügijuht Ander Sibrik Best Marketing Club #15 hommikuseminaril.20. aprillil toimunud Best Marketing Club hommikuseminaril rääkisid Nordea panga praegune turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Piret Reinson ning endine turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Kristina Seimann ja Nordea e-turunduse spetsialist Ants Anupõld panga uuest brändistrateegiast ning sellest, kuidas on läinud Nordea ümberpositsioneerimine väikesest laenupangast suureks kodupangaks.
Siinkohal kokkuvõte klubihommikul räägitust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele