Ainult tellijatele
20. aprill 2011
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Nordea eesmärgiks on olla TOP3-s kõige personaalsem pank

Nordea panga praegune turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Piret Reinson ning endine turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Kristina Seimann. Taamal Äripäeva veebi müügijuht Ander Sibrik Best Marketing Club #15 hommikuseminaril.20. aprillil toimunud Best Marketing Club hommikuseminaril rääkisid Nordea panga praegune turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Piret Reinson ning endine turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Kristina Seimann ja Nordea e-turunduse spetsialist Ants Anupõld panga uuest brändistrateegiast ning sellest, kuidas on läinud Nordea ümberpositsioneerimine väikesest laenupangast suureks kodupangaks.

Siinkohal kokkuvõte klubihommikul räägitust.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700