• 21.04.11, 01:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nordea eesmärgiks on olla TOP3-s kõige personaalsem pank

Nordea panga praegune turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Piret Reinson ning endine turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Kristina Seimann. Taamal Äripäeva veebi müügijuht Ander Sibrik Best Marketing Club #15 hommikuseminaril.20. aprillil toimunud Best Marketing Club hommikuseminaril rääkisid Nordea panga praegune turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Piret Reinson ning endine turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Kristina Seimann ja Nordea e-turunduse spetsialist Ants Anupõld panga uuest brändistrateegiast ning sellest, kuidas on läinud Nordea ümberpositsioneerimine väikesest laenupangast suureks kodupangaks.
Siinkohal kokkuvõte klubihommikul räägitust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele