• 14.04.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viru Valge Cooler jõuab Jaapani turule

Alkoholitootja Liviko on jõudnud lõpusirgele läbirääkimistel Jaapani suurima alkoholi hulgimüüjaga. Lepingu sõlmimisel hakatakse Jaapanisse eksportima Liviko Aasia ekspordi ajaloo suurimaid koguseid Viru Valge Cooleri kaubamärgiga jooke.
Liviko on Jaapanisse eksportimise projektiga tegelenud viis aastat ja investeerinud sellesse miljon eurot. Viimased pool aastat on Liviko pidanud läbirääkimisi Jaapani suurima hulgimüügifirmaga, mille käive ületab Liviko oma 40 korda. Lepingu sõlmimine tähendab Livikole esimest arvestatavalt suurt ekspordikogust Aasia turule. Täpseid koguste mahte enne lepingu sõlmimist Liviko juhatuse esimees Janek Kalvi siiski avaldama ei nõustu. Küll aga annab ta edasi kogemusi, mida läbirääkimiste pidamine Aasia kultuuris on andnud. Ta toob näite, kuidas Jaapani suurkorporatsioon pani kaheks tunniks läbirääkimiste laua taha 10 inimest, et arutada ühte päevakorrapunkti: Liviko toote pakendi ja etiketi sobivust. „Süvenemine kõigesse, kuni pisidetailideni ja budistlikus rahus selleks kuluva aja kulgemise jälgimine on meile õpetanud mitte ootama kiireid tulemusi Aasiasse panustamisel,” räägib Kalvi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele