Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti Turunduse parimad 2010
Reedel, 11. märtsil jagati Tallinnas Vene Teatris toimunud aasta turundussündmusel Password 2011, kus osales 473 inimest, Eesti olulisemaid turundusauhindu.
Leiburi "Saib" lansseerimine võitis Aasta Turundustegu 2010 Grand Prix. Aasta Turundustiim 2010 tiitli pälvis EMT. Aasta Meediategu 2010 Grand Prix võitis SEB uue internetipanga lansseerimise eest meediaagentuur Mediapool. Aasta Meediaagentuur 2010 tiitli sai MediaCom. Parimateks 2010. aasta sotsiaalkampaaniateks valis žürii Eesti Kaitseväe kampaania "Vapruse kutse", vähemuste võrdse kohtlemise kampaania "Erinevus rikastab" ja euroteavituskampaania. Suhtekorralduse auhind 2010 konkursi võitsid Eesti üleminek digilevile, Euroopa Filmiauhinnad Tallinnas ning Estraveli kommunikatsioonitegevus tuhakriisi ajal.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.