• 12.03.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Turunduse parimad 2010

Reedel, 11. märtsil jagati Tallinnas Vene Teatris toimunud aasta turundussündmusel Password 2011, kus osales 473 inimest, Eesti olulisemaid turundusauhindu.
Leiburi "Saib" lansseerimine võitis Aasta Turundustegu 2010 Grand Prix. Aasta Turundustiim 2010 tiitli pälvis EMT. Aasta Meediategu 2010 Grand Prix võitis SEB uue internetipanga lansseerimise eest meediaagentuur Mediapool. Aasta Meediaagentuur 2010 tiitli sai MediaCom. Parimateks 2010. aasta sotsiaalkampaaniateks valis žürii Eesti Kaitseväe kampaania "Vapruse kutse", vähemuste võrdse kohtlemise kampaania "Erinevus rikastab" ja euroteavituskampaania. Suhtekorralduse auhind 2010 konkursi võitsid Eesti üleminek digilevile, Euroopa Filmiauhinnad Tallinnas ning Estraveli kommunikatsioonitegevus tuhakriisi ajal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele