Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Delfi startis uue reisiteemalise veebikeskkonnaga
15. veebruaril tuli Delfi välja uue reisiteemalise keskkonnaga Reisileidja, mis annab lisaks reisiuudistele ülevaate Eesti reisikorraldajate poolt pakutavatest sihtkohtadest.
"Tänase päeva seisuga on meie süsteemis üle 200 reisi ning firmade hulk, kes keskkonnaga liituda ja oma sihtkohti Delfi lugejatele tutvustada soovivad, kasvab pidevalt,” ütles Delfi Reisileidja projektijuht Andre Aaspere.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.