• 15.02.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vivacolori strateegiliseks koostööpartneriks turunduse alal valiti reklaamiagentuur San Korpus JWT

Reklaamiagentuur San Korpus JWT osales eelmise aasta teises pooles koos ühe Eesti ning kahe Läti agentuuriga rahvusvahelisel Vivacolori konkursil. Vivacolori strateegiliseks koostööpartneriks kommunikatsiooni ning turunduse valdkonnas valiti Korpus. Tegemist oli ideekonkursiga, mille žüriisse kuulusid lisaks Baltikumi turundajatele ka Tikkurila Grupi juhatuse liikmed Soomest ja Rootsist.
"Oleme uhked, et meil on võimalus osaleda Vivacolori kaubamärgi arendamisel. See on põnev väljakutse nii meie Eesti agentuuri töötajatele kui kogu rahvusvahelisele JWT meeskonnale. Oleme töötanud Vivacoloriga aastaid ning teame selle kaubamärgi väärtusi, mida arendada ja tugevdada, et Vivacolor eristuks oma konkurentidest ja paistaks veelgi rohkem turul silma," ütles San Korpus JWT direktor Tiia Nõmm.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele