• 15.02.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pressiteade on surnud! Elagu pressiteade!

Mulle sattus hiljuti kätte Rockefellerite perekonna PR-mehe Ivy Lee kirjutis pressiteate kui ühe enamkasutatud formaadi sünnist suhtekorralduses. Lugu ise on järgmine.
1906. aasta 8. oktoobril toimus Pennsylvania raudteel rongiõnnetus, milles hukkus rohkem kui 50 inimest. Ivy Lee, kes seisis tol hetkel hea Standard Oil nimelise ettevõtte maine eest, kirjutas sündmusest uudise pealkirjaga “Teadeanne raudteelt”. Meedia võttis innovatiivse lähenemise positiivselt vastu ning New York Times avaldas pressiteate täismahus sama aasta 30. oktoobril (22 päeva õnnetusest hiljem :)).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele