• 11.02.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Meediategu 2010 tööde esitamise tähtaeg on 21. veebruar!

AASTA MEEDIATEGU 2010Best Marketing jätkab 2007. aastal alguse saanud traditsiooni ja korraldab tänavu koostöös Eesti Meediaagentuuride Liiduga (EMAL) konkursi Aasta Meediategu 2010. Konkursi eesmärk on väärtustada meediaagentuuride panust turunduskommunikatsiooni planeerimisel ja selgitada välja parimad meediaagentuuride tööd. Konkursist saavad osa võtta kõik Eestis tegutsevad meediaagentuurid. Aasta Meediategu žürii koosneb konkursil osalevate agentuuride juhtidest.
KONKURSI JUHEND: 21. veebruar 2011: 22.– 28. veebruar 2011: 28. veebruar 2011: 4. märts 2011: konkursil osalevate meediaagentuuride esindajad, TNS Emori Balti regiooni juht Margo Veskimägi ja Eesti Ringhäälingute liidu juhatuse liige Toomas Vara: 11. märts 2011 turunduskonverentsil Password: 300 eurot: 3

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele