• 17.12.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Farmi tõi turule Eurojogurti

Maag Piimatööstus tõi tähistamaks Eesti sisenemist Euroopa rahaliitu turule Eurojogurti „Terve Eesti tervitab eurot“. Farmi Eurojogurt on kirsi-joogijogurt, mis on villitud uuenduslikku 1-liitrisesse pudelisse. Toote soovituslik hind kaupluses on 1 euro.
Maag Piimatööstuse turundusjuhi Ruta Kallaspooliku sõnul on üleminek eurole tähtis samm kogu Eestile. „Seepärast soovime Euroopa ühisraha tähtsust rõhutada ka oma tootevalikus, samuti märgib uue liitrise jogurti 1-eurone hind meie põhimõtet seoses euroga hindu mitte tõsta,“ sõnas Ruta Kallaspoolik. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele