• 17.12.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Farmi tõi turule Eurojogurti

Maag Piimatööstus tõi tähistamaks Eesti sisenemist Euroopa rahaliitu turule Eurojogurti „Terve Eesti tervitab eurot“. Farmi Eurojogurt on kirsi-joogijogurt, mis on villitud uuenduslikku 1-liitrisesse pudelisse. Toote soovituslik hind kaupluses on 1 euro.
Maag Piimatööstuse turundusjuhi Ruta Kallaspooliku sõnul on üleminek eurole tähtis samm kogu Eestile. „Seepärast soovime Euroopa ühisraha tähtsust rõhutada ka oma tootevalikus, samuti märgib uue liitrise jogurti 1-eurone hind meie põhimõtet seoses euroga hindu mitte tõsta,“ sõnas Ruta Kallaspoolik. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele