30. november 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

A. Le Coq investeeris ligi 17 miljonit krooni uude mahlatootmisliini

Eesti suurim joogitootja A. Le Coq hakkab esimesena Eestis tootma kaheliitristes perepakendites mahlajooke Aura Fresh. Ettevõte investeeris uue liini soetamisse ligi 17 miljonit krooni ning soovib kasvatada oma turuosa mahlatoodete kategoorias 30%-ni.

A. Le Coq’i juhi Tarmo Noobi sõnul on tegemist ettevõtte jaoks selle aasta suurima investeeringuga ning otsus soetada uus liin tulenes turuolukorrast, kus on ilmselge nõudlus suurtes pakendites mahlajookide järele. „Uuringufirma Nielseni andmetel moodustab 2-liitriste pakendite osakaal mahlaturul veidi üle veerandi ning näeme, et A. Le Coq’il on potentsiaali sellest turust osa saada ning suurendada oma turuosa 30%-ni,“ ütles Noop. Noop lisas, et hetkel kuulub Nielseni andmetel A. Le Coq’ile 2010. aasta keskmisena 22% kartong-pakendis mahla turust.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700