Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kampaania Restoran52 eesmärgiks on suunata Eesti restoranidesse tuhandeid uusi kliente
Möödunud nädalal algas Eestis esmakordse projektina mängukaartidega toimuv turunduskampaania Restoran52. Kaardipakis olevad kaardid kujutavad endast 52 erinevat restorani või kohvikut üle Eesti. 175 krooni maksva kaardipaki omanik saab projektis osalevates restoranides vastava kaardi esitamisel teise pearoa tasuta. Mäng kestab kuni 14. novembrini 2011.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.