23. november 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kampaania Restoran52 eesmärgiks on suunata Eesti restoranidesse tuhandeid uusi kliente

Möödunud nädalal algas Eestis esmakordse projektina mängukaartidega toimuv turunduskampaania Restoran52. Kaardipakis olevad kaardid kujutavad endast 52 erinevat restorani või kohvikut üle Eesti. 175 krooni maksva kaardipaki omanik saab projektis osalevates restoranides vastava kaardi esitamisel teise pearoa tasuta. Mäng kestab kuni 14. novembrini 2011.

"Meie eesmärk on tutvustada Eesti elanikele kohalikul turul olevaid restorane ja suunata kohalik klientuur avastama uusi maitsed, pakkudes neile sealjuures märkimisväärset soodustust," ütles Restoran52 projektijuht Jegor Mitrofanski (fotol). Tema sõnul on Restoran52 projekti näol tegemist esimese omanäolise ettevõtmisega, kus 52 restorani üle Eesti on hakanud mängima ühise meeskonnana ja kutsuvad osalema kõiki. „Mängule on seatud väga lihtsad reeglid ehk kaartide kasutamise tingimused, mis on kirjas nii paki esimesel kaardil – Tingimuste kaart – kui ka projekti kodulehel. Samuti leiab Restoran52 kodulehel nimekirja osalevatest restoranidest,“ lisas Mitrofanski.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700