21. november 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Pilguheit Eesti internetikasutaja mõttemaailma

Internet on ühelt poolt kõige paremini mõõdetav meedium: igast liigutusest, mis inimene teeb, jääb kuhugi jälg. Mündi teiseks küljeks on fakt, et ametlikud andmed (Emor, Gemius) ei anna turundajatele tervikpilti kõikidest Eesti internetikasutajate poolt külastatavatest keskkondadest, sealsetest tegevustest ammugi mitte. Näiteks otsingumootoritest mõõdetakse ainult Neti.ee-d, sotsiaalvõrgustikest ainult Rate.ee-d jne. Facebooki ja Google'it justkui polekski olemas. Selleks, et agentuur või turundusjuht saaks tervikpildi turust ja suudaks internetimeediat oskuslikumalt planeerida, peab palju vaeva nägema – osaliselt on andmed eraldiseisvatena kättesaadavad (nt. Facebook) aga teiste puhul ainult kaudselt (nt. Google).

Sissejuhatus

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700