Ainult tellijatele
19. oktoober 2010
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Suhtekorraldustegevuste tulemuslikkuse mõõtmiseks ei ole head lahendust ei klientidel endil ega ka büroodel

Suhtekorraldusbüroo PRB viis hiljuti projektijuht Aire Veskimäe (fotol) juhtimisel seitsme Eesti suurettevõtte ja ühe ministeeriumi turundus- või kommunikatsioonijuhtide seas läbi uuringu "Eesti suhtekorraldusbürood klientide silme läbi", eesmärgiga uurinda välja, kuidas ja millisena neis ettevõtteis nähakse suhtekorralduse rolli, millised on nende ootused suhtekorraldusbüroole ning milliseid on Eesti suhtekorraldusbüroode tugevused ja nõrkused nende kogemuste põhjal. Vastajate näol ei olnud tegemist PRB enda klientidega.UURING: EESTI SUHTEKORRALDUSBÜROOD KLIENTIDE SILME LÄBI Sissejuhatus

Hiljuti avaldas Äripäev eriväljaandes “Turunduse TOP” andmed Eesti suhtekorraldusbüroode majandustulemuste kohta 2009. aastal võrdluses 2008. aastaga. Ajalehe avaldatud andmetest selgub, et kliendid kulutasid 2009. aastal TOP-is esindatud suhtekorraldusbüroodest ostetud teenustele ligi 100 miljonit krooni.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700