• 20.10.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suhtekorraldustegevuste tulemuslikkuse mõõtmiseks ei ole head lahendust ei klientidel endil ega ka büroodel

Suhtekorraldusbüroo PRB viis hiljuti projektijuht Aire Veskimäe (fotol) juhtimisel seitsme Eesti suurettevõtte ja ühe ministeeriumi turundus- või kommunikatsioonijuhtide seas läbi uuringu "Eesti suhtekorraldusbürood klientide silme läbi", eesmärgiga uurinda välja, kuidas ja millisena neis ettevõtteis nähakse suhtekorralduse rolli, millised on nende ootused suhtekorraldusbüroole ning milliseid on Eesti suhtekorraldusbüroode tugevused ja nõrkused nende kogemuste põhjal. Vastajate näol ei olnud tegemist PRB enda klientidega.UURING: EESTI SUHTEKORRALDUSBÜROOD KLIENTIDE SILME LÄBI Sissejuhatus
Hiljuti avaldas Äripäev eriväljaandes “Turunduse TOP” andmed Eesti suhtekorraldusbüroode majandustulemuste kohta 2009. aastal võrdluses 2008. aastaga. Ajalehe avaldatud andmetest selgub, et kliendid kulutasid 2009. aastal TOP-is esindatud suhtekorraldusbüroodest ostetud teenustele ligi 100 miljonit krooni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele