• 15.10.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rimi uus turundus- ja kommunikatsioonijuht on Andrija Lilleoja

Alates 11. oktoobrist on Rimi uus turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja (fotol). Seni Rimi hüpermarketite direktorina ametis olnud Lilleoja on Rimi Eesti Food ettevõttes töötanud alates 2001. aastast ning lisaks Rimile juhtinud ka Säästumarketite tegevust.
Rimi Eesti Food tegevjuhi Christer Östholmi sõnul on Andrija Lilleoja kontserni kauaaegne töötaja, kellel on suurepärased eeldused Eesti suurima kauplusteketi turundus- ja kommunikatsioonitegevuste edukaks juhtimiseks. "Andrija tugevuseks on tema edukad tulemused eri tüüpi jaekettide juhtimisel ning strateegilisel arendamisel meie kontsernis," lisas Östholm.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele