• 11.10.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veebiklubi tunnustas Saku Gurmaanide Kollektsiooni veebilehte

Agentuur: DIA (Division Interactive)Klient: Saku ÕlletehasReedel, 8. oktoobril sai Velveti kontoris esimest korda silmast-silma kokku Veebiklubi. Valiti viimase kuu parim veebilahendus, milleks osutus DIA (Division Interactive) poolt Saku kvaliteet-õlledele tehtud veebileht http://saku.ee/gurmaanidele. Hääletusel osalesid Uku Nurk (Ecwador), Janno Siimar (Velvet), Kaupo Kalda (OKIA), Jüri Muhhin (Webmedia), Tajo Oja (Fraktal) jt.
Võidutöö toodi esile kui eriti kaunilt teostatud ja pikalt tähelepanu köitev veebileht. "Isiklikult olen seisukohal, et video osakaal veebiturunduses suureneb lähiajal ning see töö on hea eeskuju," ütles Veebiklubi üks eestvedaja Kaupo Kalda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele