Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
City Motors müüs Facebooki fännilehe kaudu esimese auto
Automüük kolib Eestis Facebooki, nimelt õnnestus City Motorsil suhtlusvõrgustiku kaudu esimene auto maha müüa. Eile, 7. oktoobril sai ostja oma uue Renault' City Motorsist kätte. Lisaks autoga andis CityMotors ostjale kaasa spetsiaalselt selle sündmuse puhuks valmistatud City Motorsi fännikaardi numbriga 0001, mis hakkab andma soodustusi auto järelteeninduselt ja mille omanikuks saab edaspidi iga City Motorsilt Facebooki lehe kaudu auto ostnud inimene.
City Motorsil on Facebooki fännileht juba eelmise aasta kevadest. Tänavu septembris ületati 8000 fänni piir. Algusaegadel üritas ettevõte Facebookis ka müügipakkumisi teha, kuid huvi puudumisel sellest loobuti ja pikka aega on suhtlus “seinal” olnud valdavalt meelelahutuslik (mängud, pildid, videod, konkursid) ja informeeriv (uued tooted).
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]