• 06.10.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Septembrikuu vaadatavaim telekanal oli Kanal2, populaarseim telesaade seriaal ''Pilvede all''

Septembris 2010 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 37 minut päevas. Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 22 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 9 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones Kanal 2 (26,8%), ETV (22,4%) ja TV3 (17,1%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (28,1%), RTR Planeta Baltic (10,6%) ja NTV Mir (9,7%) vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele