29. august 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Briti meediatööstus: kõik eksperimenteerivad, edu valemit veel leitud pole

KPMG korraldatud uuring näitab, et 81% briti tarbijatest ei ole valmis veebis uudiste lugemise eest raha maksma. Seda trendi näib kinnitavat ka Briti juhtiva ajalehe Times juhtum – alates juulist tasuliseks muutunud Times Online’i lugejate arv on langenud 2,8 miljonilt 1,6 miljoni lugejani. Times’i omanikfirma, Rupert Murdochile kuuluv News International aga plaanib vaatamata Times’i tulemustele tasuliseks muuta ka mitme teise endale kuuluva väljaande veebis lugemise.

"Meediatööstus on muutunud katselaboriks, kus üritatakse leida äriliselt edukat retsepti," kirjeldab online-meedias toimuvat Hando Sinisalu Best Marketingist (fotol). Loe täispikka artiklit Best Marketingi blogist, kus kommentaarides avaldab arvamust ka EALL uus juht Mart Raudsaar.

Autor: best-marketing.ee

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700