Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
TNS Emor: reklaamituru langus on sisuliselt peatunud
Eesti meediaturu 2010. aasta I poolaasta käive ulatus 512 miljoni kroonini.
TNS Emori andmetel oli Eesti meediareklaamituru käive käesoleva aasta teisel kvartalil ligi 294 miljonit krooni, mis eelmise aasta sama aja 318 miljoni krooniga võrreldes andis tulemuseks 8% languse.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“