22. august 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

TNS Emor: reklaamituru langus on sisuliselt peatunud

Eesti meediaturu 2010. aasta I poolaasta käive ulatus 512 miljoni kroonini.

TNS Emori andmetel oli Eesti meediareklaamituru käive käesoleva aasta teisel kvartalil ligi 294 miljonit krooni, mis eelmise aasta sama aja 318 miljoni krooniga võrreldes andis tulemuseks 8% languse.

Samas võib aga öelda, et tervikuna on reklaamituru langus juba sisuliselt peatunud, sest eelmise aasta võrreldavates käivetes sisaldub ka Euroopa Parlamendi ning kohaliku omavalitsuse volikogu valimiste reklaam, mille mahud on tänavu praktiliselt täielikult kompenseeritud nö tavapärase kommertsreklaamiga.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700