• 30.06.10, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Taevas Cannes’is. Intervjuu Karl Saluveeri ja Lauri Tikerpega.

"I LOVE THE WORLD" - sellist sillutisele kleebitud pilti nägi Karl Saluveer Cannes Lions festivalipalee kõrval, kui oli koduteel Hollandi Young Creatives'ite koosviibimiselt.Reklaamiagentuur Taevas Ogilvy loovjõud käisid - nagu igal aastal, nii ka tänavu - Cannes Lions rahvusvahelisel reklaamifestivalil. Best Marketingiga jagasid oma muljeid ja seminaridel tehtud märkmeid Karl Saluveer ja Lauri Tikerpe.
Mis mulje mulle tänavusest Cannes'i reklaamifestivalist jäi?: “Korduvalt Cannes'i reklaamifestivali külastanuna saabusin selle aasta üritusele veidi skeptiliselt. Ega midagi üllatavat ju ei tule – sotsiaalmeedia võit saab olema enneolematu. Eelmised festivalid on seda soojendanud “Digital is the new everything” egiidi all ning aeg lõplikult Facebooki kolida on käes. Kuid oh üllatust. Tuleb välja, et sotsiaalmeedia on ainult üks meediakanalitest. Ja oluline ei olegi, kus Sa midagi ütled, vaid see, mida Sa ütled.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele