• 29.06.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiarvustus: Sealiha ja sigadused

Juunis startis Toiduliidu kampaania, mille eesmärk on sealiha tarbimise suurendamine. Eesmärk ise on üllas ja kui kampaania veel Eestimaist sealiha propageeriks, oleksin lausa mõlema käega poolt. Küll aga tekitab küsimusi see, milline see kampaania on välja kukkunud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele