• 28.06.10, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cannes Lions 2010 filmikategooria Grand Prix läks Old Spice reklaamile ''The Man Your Man Could Smell Like''

20. - 26. juunini toimus Prantsusmaal Cannes Lions 2010 Rahvusvaheline Reklaamifestival.
Enim kõneainet tekitab Cannes'is alati viimasel õhtul väljakuulutatav filmikategooria Grand Prix, mille seekord pälvis USA reklaamiagentuur WIEDEN+KENNEDY Portland Old Spice reklaamklipi eest "The Man Your Man Could Smell Like":

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele