27. juuni 2010
Ainult tellijatele

Cannes Lions 2010 filmikategooria Grand Prix läks Old Spice reklaamile ''The Man Your Man Could Smell Like''

20. - 26. juunini toimus Prantsusmaal Cannes Lions 2010 Rahvusvaheline Reklaamifestival.

Enim kõneainet tekitab Cannes'is alati viimasel õhtul väljakuulutatav filmikategooria Grand Prix, mille seekord pälvis USA reklaamiagentuur WIEDEN+KENNEDY Portland Old Spice reklaamklipi eest "The Man Your Man Could Smell Like":

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700