27. juuni 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Cannes Lions 2010 filmikategooria Grand Prix läks Old Spice reklaamile ''The Man Your Man Could Smell Like''

20. - 26. juunini toimus Prantsusmaal Cannes Lions 2010 Rahvusvaheline Reklaamifestival.

Enim kõneainet tekitab Cannes'is alati viimasel õhtul väljakuulutatav filmikategooria Grand Prix, mille seekord pälvis USA reklaamiagentuur WIEDEN+KENNEDY Portland Old Spice reklaamklipi eest "The Man Your Man Could Smell Like":

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700