• 10.05.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

70% Hiina tarbijatest on valmis sotsiaalselt aktiivse brändi eest rohkem maksma

Fotol: Kärt Villmann ja Annika Avikson, AD Angels25. - 28. aprillil 2010 kohtusid Pekingis rahvusvahelise reklaami- ja kommunikatsiooniagentuuride keti ICOM liikmed, teiste seas ka ICOMi Eestis esindav reklaamiagentuur AD Angels. Best Marketingiga jagas ICOMi ülemaailmsel konverentsil kuuldut AD Angelsi juht Annika Avikson.
Peamiselt keskendus ICOMi 2010 ülemaailmne konverents üüratule Hiina turule ja selle eripäradele. Hiina turu suurust illustreerivad hästi numbrid: 3127 telekanalit (1995. aastal oli neid vaid 2), 1938 ajalehte, 9468 ajakirja ja 2432 raadiokanalit. Millest aga ICOMi konverentsil räägiti?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele