Ainult tellijatele
9. mai 2010
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

70% Hiina tarbijatest on valmis sotsiaalselt aktiivse brändi eest rohkem maksma

Fotol: Kärt Villmann ja Annika Avikson, AD Angels25. - 28. aprillil 2010 kohtusid Pekingis rahvusvahelise reklaami- ja kommunikatsiooniagentuuride keti ICOM liikmed, teiste seas ka ICOMi Eestis esindav reklaamiagentuur AD Angels. Best Marketingiga jagas ICOMi ülemaailmsel konverentsil kuuldut AD Angelsi juht Annika Avikson.

Peamiselt keskendus ICOMi 2010 ülemaailmne konverents üüratule Hiina turule ja selle eripäradele. Hiina turu suurust illustreerivad hästi numbrid: 3127 telekanalit (1995. aastal oli neid vaid 2), 1938 ajalehte, 9468 ajakirja ja 2432 raadiokanalit. Millest aga ICOMi konverentsil räägiti?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700