Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Joel Volkov: ''Iga eestimaalase kohus peaks olema enne kaubandusketi külastust mõelda, kellele tema kroon läheb, kui ta sealt ostab''
Viimasel ajal on toimunud kaks märgilise tähendusega sündmust Eestis. Esiteks, Rimi otsusest lõpetada eestimaise liha müük tekkinud tugev resonants tarbijates ja teiseks, tuntud kaubamärgi Reval Hotels kadumine. Kodumaiseid brände jääb aina vähemaks - Hansapangast on saanud Swedbank, Revalist Radisson. Veski-Mati müslit valmistatakse Saksamaal, Selveri in-house makarone Leedus. Kas toote või brändi eestimaisus on üldse oluline? Turunduslikus mõttes on ju ilmselt Radissoni nime alt lihtsam hotelli välisklientidele müüa.
Sellest, kui tähtis on kaubamärgi, toote või tooraine eestimaine päritolu, räägivad Joel Volkov (Der Tank), Katrin Kull (Dreamers), Endrik Randoja (Fastleader) ja Aivar Voog (TNS Emor).
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.