• 22.04.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Joel Volkov: ''Iga eestimaalase kohus peaks olema enne kaubandusketi külastust mõelda, kellele tema kroon läheb, kui ta sealt ostab''

Viimasel ajal on toimunud kaks märgilise tähendusega sündmust Eestis. Esiteks, Rimi otsusest lõpetada eestimaise liha müük tekkinud tugev resonants tarbijates ja teiseks, tuntud kaubamärgi Reval Hotels kadumine. Kodumaiseid brände jääb aina vähemaks - Hansapangast on saanud Swedbank, Revalist Radisson. Veski-Mati müslit valmistatakse Saksamaal, Selveri in-house makarone Leedus. Kas toote või brändi eestimaisus on üldse oluline? Turunduslikus mõttes on ju ilmselt Radissoni nime alt lihtsam hotelli välisklientidele müüa.
Sellest, kui tähtis on kaubamärgi, toote või tooraine eestimaine päritolu, räägivad Joel Volkov (Der Tank), Katrin Kull (Dreamers), Endrik Randoja (Fastleader) ja Aivar Voog (TNS Emor).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele