Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kvalitatiivuuringud toetavad innovatsiooni
Eelmisel aastal alustas tegevust uuringufirma HakmanVision, kes pakub kvalitatiivseid turu-ja arvamusuuringuid. HakmanVision on spetsialiseerunud kvalitatiivsetele uuringumeetoditele nagu fookusgrupid, süvaintervjuud, veebiintervjuud ja etnograafilised intervjuud. Samuti viiakse läbi kombineeritud tehnikatega uuringuid.
Kvalitatiivsed uuringud on asendamatu abivahend toodete ja teenuste arendamisel ning parandamisel, samuti ettevõtte turundustegevuse planeerimisel. Kvalitatiivsed uuringud on üks innovatsiooni lähtekohti ning võimalus kaasata kliente oma toodete ning teenuste arendusprotsessi.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]