• 16.02.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kvalitatiivuuringud toetavad innovatsiooni

Eelmisel aastal alustas tegevust uuringufirma HakmanVision, kes pakub kvalitatiivseid turu-ja arvamusuuringuid. HakmanVision on spetsialiseerunud kvalitatiivsetele uuringumeetoditele nagu fookusgrupid, süvaintervjuud, veebiintervjuud ja etnograafilised intervjuud. Samuti viiakse läbi kombineeritud tehnikatega uuringuid.
Kvalitatiivsed uuringud on asendamatu abivahend toodete ja teenuste arendamisel ning parandamisel, samuti ettevõtte turundustegevuse planeerimisel. Kvalitatiivsed uuringud on üks innovatsiooni lähtekohti ning võimalus kaasata kliente oma toodete ning teenuste arendusprotsessi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele