• 12.02.10, 00:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Galerii: valik alternatiivseid / ambient reklaamilahendusi

BudgetAir.nl T-särgi kampaaniaHollandis lennupiletite vahendamisega tegelev firma BudgetAir.nl kinnitab, et nende kaudu saab pileteid kõige soodsama hinnaga. Et sellele väitele laiemat kõlapinda saada, saatsid nad Amsterdami rahvusvahelisse lennujaama mitmeid promo-reisijaid, kes kandsid provokatiivse tekstiga T-särke, näiteks: "Haha! Aga mina Lendan Londonisse 35 EUR eest!" Eesmärk oli teistes reisijates kadedust tekitada.
Agentuur: New Message Amsterdam

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele