• 12.02.10, 00:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Galerii: valik alternatiivseid / ambient reklaamilahendusi

BudgetAir.nl T-särgi kampaaniaHollandis lennupiletite vahendamisega tegelev firma BudgetAir.nl kinnitab, et nende kaudu saab pileteid kõige soodsama hinnaga. Et sellele väitele laiemat kõlapinda saada, saatsid nad Amsterdami rahvusvahelisse lennujaama mitmeid promo-reisijaid, kes kandsid provokatiivse tekstiga T-särke, näiteks: "Haha! Aga mina Lendan Londonisse 35 EUR eest!" Eesmärk oli teistes reisijates kadedust tekitada.
Agentuur: New Message Amsterdam

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele