• 12.02.10, 00:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Galerii: valik alternatiivseid / ambient reklaamilahendusi

BudgetAir.nl T-särgi kampaaniaHollandis lennupiletite vahendamisega tegelev firma BudgetAir.nl kinnitab, et nende kaudu saab pileteid kõige soodsama hinnaga. Et sellele väitele laiemat kõlapinda saada, saatsid nad Amsterdami rahvusvahelisse lennujaama mitmeid promo-reisijaid, kes kandsid provokatiivse tekstiga T-särke, näiteks: "Haha! Aga mina Lendan Londonisse 35 EUR eest!" Eesmärk oli teistes reisijates kadedust tekitada.
Agentuur: New Message Amsterdam

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele