11. veebruar 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Galerii: valik alternatiivseid / ambient reklaamilahendusi

BudgetAir.nl T-särgi kampaaniaHollandis lennupiletite vahendamisega tegelev firma BudgetAir.nl kinnitab, et nende kaudu saab pileteid kõige soodsama hinnaga. Et sellele väitele laiemat kõlapinda saada, saatsid nad Amsterdami rahvusvahelisse lennujaama mitmeid promo-reisijaid, kes kandsid provokatiivse tekstiga T-särke, näiteks: "Haha! Aga mina Lendan Londonisse 35 EUR eest!" Eesmärk oli teistes reisijates kadedust tekitada.

Agentuur: New Message Amsterdam

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700