Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Galerii: valik alternatiivseid / ambient reklaamilahendusi
BudgetAir.nl T-särgi kampaaniaHollandis lennupiletite vahendamisega tegelev firma BudgetAir.nl kinnitab, et nende kaudu saab pileteid kõige soodsama hinnaga. Et sellele väitele laiemat kõlapinda saada, saatsid nad Amsterdami rahvusvahelisse lennujaama mitmeid promo-reisijaid, kes kandsid provokatiivse tekstiga T-särke, näiteks: "Haha! Aga mina Lendan Londonisse 35 EUR eest!" Eesmärk oli teistes reisijates kadedust tekitada.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]