• 06.01.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Intervjuu Turundusproffi koolitaja Anu-Mall Naaritsaga

Best Marketingi koostööpartner Turundusproff pakub kevadel kampaania korras tasuta koolitusi. Kas koolitusturul on tõesti nii keeruline aeg, et raha eest enam koolitusi müüa ei saagi?
Tõepoolest, paljud ettevõtted on miinimumini viinud nii turundusele kui ka koolitustele mõeldud eelarve. Samas on paljudel ettevõtetel vaja aga turundust rohkem kui kunagi varem, et suuta müügimahte kasvatada, sest kulusid kärpida enam võimalik ei ole.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele