• 05.01.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

2009. aasta jõulude ja aastalõpu e-kaartide paremik

Veebilahenduste pakkuja Mekaia on koostanud jõulukaartoteegi, mis sisaldab valikut 2009. aasta jõulude ja aastalõpu puhul Eestis saadetud e-kaartidest. Alates 21. detsembrist on kaartoteeki külastanud 4400 huvilist, kes on lisanud 108 kaarti ja neid hinnanud kokku 9708 korda. Head uut 2010. aastat!
Vaata jõulukartoteeki siit!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele