6. detsember 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kommunikatsiooniäri trendid: konkurentsist koostöövõrgustikeks

Mõiste „koostöö“ on jõudnud peavoolu juhtimiskonsultantide soovituste hulka. Ka kommunikatsioonis tuleb see mõiste ärimudelitesse sisse tuua ja võibolla on sellest lähtuvalt neid mudeleid ka mõttekas muuta. Konkurents ei ole üheski muus tööstusharus sedavõrd olemuslikult äri sisusse imbunud kui reklaamis – nii agentuurisisestes protsessides, agentuuridevahelistes suhetes kui suhetes klientidega. Selline töömudel ei ole aga jätkusuutlik, kulutades rohkem energiat kui tagasi annab. Energiana mõistan antud juhul kas raha või pühendatud aega ja tähelepanu.

Agentuurisisene konkurents

Agentuuridesisesed protsessid on orienteeritud konkurentsile: omavahel konkureerivad nii meeskonnad kui inimesed pideva ülesandega tõestada oma loovust. Kas mu ideed on piisavalt head, kas valitakse minu või kolleegi lahendus, kas ma olen piisavalt veenev… Ka disainer on oma ideede müügimees. Egoprobleemide igapäevane lahendamine mõõduvõtmise keskkonnas nõuab energiat. Nii ei ole vaja imestada stereotüübi üle, mis reklaamiinimese karjääri saatmas: hüperaktiivsest lihtsameelsest noortöötajast küüniliseks ülbikuks, kes maandab end mõnuainete abil.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700