• 07.12.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kommunikatsiooniäri trendid: konkurentsist koostöövõrgustikeks

Mõiste „koostöö“ on jõudnud peavoolu juhtimiskonsultantide soovituste hulka. Ka kommunikatsioonis tuleb see mõiste ärimudelitesse sisse tuua ja võibolla on sellest lähtuvalt neid mudeleid ka mõttekas muuta. Konkurents ei ole üheski muus tööstusharus sedavõrd olemuslikult äri sisusse imbunud kui reklaamis – nii agentuurisisestes protsessides, agentuuridevahelistes suhetes kui suhetes klientidega. Selline töömudel ei ole aga jätkusuutlik, kulutades rohkem energiat kui tagasi annab. Energiana mõistan antud juhul kas raha või pühendatud aega ja tähelepanu.
Agentuurisisene konkurents

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele