• 19.10.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala nõuanne: Turunduse planeerimine: numbrid või ideed?

Kas Sa oled oma järgmise aasta eelarve numbrid juba esitanud? Ja saanud tagasisidet või ootad seda veel? Usun, et kergem on su süda siis, kui suutsid veenda eelarve ja tegevusplaani lugejaid selles, et iga sinu plaanitud tegevus toob mingi mõõdetava kasu. Ja selgitada seda nii, et finantsistid sellest aru said.
Igaks juhuks aga tasub veel korra läbi mõelda:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele